سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند سرقت منزل در کرمانشاه/کشف دو محموله قاچاق سوخت و تخمه

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف دو محموله قاچاق شامل سوخت و تخمه به ارزش پنج میلیارد ریال در شهر‌های قصر شیرین و بیستون خبر داد.

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ماموریت نخست خود پس از شناسایی یک دستگاه وانت حامل بار قاچاق در محور کرمانشاه - بیستون، نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

وی عنوان کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۸ کیسه تخمه قاچاق به وزن ۶۵۵ کیلوگرم و به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد. در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گفت: در مأموریت دوم نیز مأموران این پلیس حین گشتزنی در گمرک پرویزخان با شناسایی ۷ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق و همچنین محل‌های دپو بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند. در بازرسی‌های صورت گرفته ۱۲ هزار و ۲۵۸ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سلطانی از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارسال آن‌ها به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد

سارقان منزل دستگیر شدند

علی کرمی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت : پس از وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر کرمانشاه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی سردسته باند سرقت شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف متهم دستگیر شده به ارتکاب ۲۶ فقره سرقت منزل با همدستی ۲ نفر دیگر، تصریح کرد: کاراگاهان در ادامه موفق به شناسایی همدستان وی شده و آن‌ها را نیز در عملیات‌هایی جداگانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا یک فرد مالخر نیز که اقدام به خرید اموال مسروقه از سارقان منزل می‌کرد، دستگیر شد.

کرمی از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری متعلق به اعضای باند خبر داد و گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و سارقان و فرد مالخر هم برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.