سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام شهردار قم به مناسبت فرا رسیدن روز جوان

شهردار قم با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفت.

 متن پیام شهردار قم  به مناسبت فرا رسیدن روز جوان به این شرح است:

جوانی ممتازترین دوره زندگی است، دوره‌ای که وقت شکوفایی آموزه‌های گذشته و بسترساز بالندگی و تکامل آدمی برای آینده است و به سان سرمایه‌ای ارزشمند می‌ماند که انسان بهای آن را با لحظه لحظه زندگی می‌پردازد تا در کنار شور، نشاط، کار و تلاش، زمینه‌ساز آینده‌ای پویا و آرام برای خود باشد.

سالروز ولادت با سعادت فخر جوانان خاندان آل طه علیهم‌السلام حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان را صمیمانه به تمامی جوانان ایران اسلامی عزیز شادباش عرض می‌کنم.

یکی از سرمایه‌های بی‌بدیل کشور عزیزمان بدون شک حضور و وجود جوانانی مومن، متعهد و متخصص است که با ورود خود در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و توانسته‌اند در مسیر رشد، توسعه و اعتلای میهن عزیزمان اثرگذار و کارآمد باشند.

قطعا اعتماد به جوانان و تسهیل ورود آنان در امور گوناگون که همواره از راهبرد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و منجر به نتایج قابل توجهی شده است، در آینده نیز استمرار خواهد داشت و زمینه‌ساز امید و انگیزه آنان برای کار و تلاش و جهاد خواهد بود.

از خداوند متعال ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای تمامی جوانان غیور ایران اسلامی، توفیق درک لذت خدمت برای مردم و حلاوت حس گره‌گشایی برای آنان مسئلت دارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.