سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان ملی مهاجرت:

بیش از یک میلیون مهاجر غیرمجاز از ایران اخراج شده‌اند

رئیس سازمان ملی مهاجرت از اخراج بیش از یک میلیون مهاجر غیرمجاز از کشور از ابتدای امسال خبر داد و تاکید کرد: هر تعداد دیگری هم تبعه غیرمجاز در کشور باشند دستگیر و اخراج می شوند.

عبدالله مبینی، رئیس سازمان ملی مهاجرت ایران در بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران به خبرنگاران گفت: حوادث شاهچراغ و کرمان نشان داد که درباره اتباع غیرمجاز نباید اغماض کنیم و قاطعانه با حضور این افراد برخورد خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: متاسفانه حوادث تلخی در ایران روی داد و زخم‌های عمیقی از سوی اتباع غیرمجاز به کشور وارد شد، بنابراین عزم راسخ ما بر بازگرداندن تمامی اتباع خارجی غیرمجاز است و در این باره برای هیچ گروهی تفاوت قائل نخواهیم شد.

رئیس سازمان ملی مهاجرت ایران همچنین از اخراج بیش از یک میلیون مهاجر غیرمجاز از کشور از ابتدای امسال خبر داد و تاکید کرد: هر تعداد دیگری هم تبعه غیرمجاز در کشور باشند دستگیر و اخراج می شوند و به سازمان‌های بین‌المللی هم اعلام کرده‌ایم که تمامی اتباع غیر قانونی باید از ایران خارج شوند.

مبینی اظهار کرد: به کسی که به قانون ما احترام نگذاشته و غیرمجاز وارد کشور ما شده است نباید خدمات بدهیم و عزم و اراده ما این است که یک تبعه غیرمجاز هم نباید در کشور اسکان یابد.

رئیس سازمان ملی مهاجرت ایران افزود: هم اکنون سه میلیون و ۵۰۰ هزار تبعه خارجی با ملیت‌های مختلف و به صورت مجاز و با کارت شناسایی در ایران ساکن هستند که برای آنها فضا را باز می‌کنیم تا از فرصت‌هایی که در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وجود دارد، استفاده شود.

مبینی گفت:  از سه و نیم میلیون تبعه خارجی مجاز در ایران،حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زن، حدود ۶۷۰ هزار نفر دانش‌آموز، ۱۷۰ هزار نفر دانشجو و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز کودک هستند.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۵ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
اففانهای مشهد دومیلیون به بالا نود درصد غیر مجاز چرا اخراج نمی کنید تهران شهرهای دیگر دست بکار شدن
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
مشکل ما تعداد زیاد افغانی ها در شهر و کشورمونه، نمی‌خوایم اینها اینجا باشند. مجاز بدتر از غیرمجاز، غیرمجاز بدتر از مجاز.
ما نمی‌خوایم باشند، به چه زبانی بگیم؟؟؟

تعداد مجاز که خودتون میگید پنج میلیون! هست، جمعیت ارمنستان دو میلیونه!!
تعداد مجاز ها باید زیر صدهزار نفر باشند، نه که میلیونی غیرمجاز وارد شوند و راحت کارت سرشماری بگیرند.
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
تمام افغانها باید اخراج شوند
ناشناس
۰۰:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
تمام ایرانی هام از خارج از کشور باید اخراج بشه
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خوبه کشور تون را اتباع می سازه. غیر مجاز باید اخراج بشه ولی پناهنده بودن حق همه انسانها است .نژاد پرست نباشید
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
آقای مبینی تشریف بیارین جنوب تهران ببینید چه وضعیتی برای مردم درست کردین از در و دیوار افغانی میریزه بیرون،ظرف دو سال گذشته جنوب تهران مملو شده از اتباع غیر مجاز،چرا دستگاه های انتظامی برای جمع آوری اینها در تهران اقدام نمی کنن؟!
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
غیر مجاز باید اخراج بشه .ما چه گناهی کردیم به کشور شما پناه آوردیم. کاش یه روزی ماهم به موطن خود یا کشورهای خارجی مهاجرت کنیم تا ببینم باز ایران بدون اتباع گل و بلبل میشه یا نه