سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹ کالای جدید در مهاباد قیمت‌گذاری شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: با توجه به نوسانات قیمت، ۹ خدمت و کالای جدید در این شهرستان قیمت‌گذاری شده و به صنوف ابلاغ شده است.

حامد رمضانی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: قیمت جدید ۹ محصول شامل گوشت قرمز، خدمات قالیشویی، کافی‌نت، خیاطی و آرایشگاه بانوان تعیین شده و همچنین ۲ خدمت تالار‌های عروسی و رستوران هم در دست بررسی و قیمت‌گذاری است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ هزار بازرسی از صنوف شهرستان انجام شده، اضافه کرد: در قالب این بازرسی‌ها ۸۶۹ پرونده تخلف به ارزش ۳۶ میلیارد ریال ثبت و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: همچنین در این مدت ۳۸ پرونده قاچاق نیز به ارزش ۸.۸ میلیارد ریال تشکیل شده که طی چند ساله گذشته بی سابقه بوده است.

رمضانی با اشاره به آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار از ۲۳ بهمن ماه امسال گفت: این طرح تا پایان اسفندماه جاری ادامه داشته و در این مدت ۲ اکیپ بازرسی صبح و بعدظهر با قیمت کالاهای اساسی نظارت خواهد کرد.

وی بیان کرد: اکیپ‌های آموزش دیده و مشترک با همکاری اتاق اصناف بر نحوه عرضه و قیمت کالا‌های هدف از جمله البسه و پوشاک، آجیل و خشکبار، خواروبار، شیرینی، میوه و تره بار و مواد غذایی نظارت می‌کنند.

رمضانی عنوان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف شامل گران‌فروشی، کم‌فروشی، نصب نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب را به شماره ۱۲۴ سامانه اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۱۲ هزار واحد صنفی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.