سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲محور‌ پرتردد پردیسان مجهز به سامانه ثبت تخلفات شدند

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از نصب ۱۲ سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان خبر داد و گفت: این سامانه‌ها از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.

وحید محسنی،مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با اشاره به تلاش‌های مدیریت شهری برای کنترل و هوشمند سازی تردد و ثبت تخلفات در معابر پرحادثه اظهار داشت: یکی از راه‌های ایمن‌سازی عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی معابر استفاده از سامانه‌های ثبت تخلفات است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۵ سامانه ثبت تخلفات سرعت در محور غدیر نصب که منجر به کاهش ۵۰ درصدی تخلفات و تصادفات شده است، ابراز کرد: در ماه جاری نیز ۴ سامانه در بلوار شهید خداکرم راه‌اندازی شده است که به‌زودی ثبت هوشمند تخلفات سرعت لحظه‌ای و میانگین این سامانه‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم با تأکید بر اینکه این سامانه‌ها امکان محاسبه سرعت متوسط را دارد، تصریح کرد: این سامانه‌ها امکان آماربرداری و کلاس‌بندی انواع وسایل نقلیه را دارند.

وی از نصب ۱۲ سامانه ثبت تخلفات سرعت در سطح پردیسان در روز‌های آینده خبر داد و گفت: این ۱۲ سامانه با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۱۵ میلیارد ریال نصب و راه‌اندازی خواهد شد و از اوایل ماه آینده اعمال ثبت تخلف می‌کنند.

به گفته محسنی، ۴ سامانه در بلوار امامت، ۴ سامانه در بلوار امام صادق (ع)، ۲ سامانه بلوار شهروند و ۲ سامانه در بلوار امام علی (ع) پردیسان نصب خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.