سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برترین‌های ایده آرای ملی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

برترین‌های نخستین ایده آرای ملی سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با شرکت بیش از ۱۲۰ دانشجو و صاحب ایده معرفی شدند.

دبیر علمی نخستین ایده آرای ملی سلامت دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: ۵۰ ایده به دبیرخانه ایده آرای ملی سلامت این دانشگاه ارسال شد و پس از ارزیابی و داوری اولیه ایده‌ها به صورت الکترونیک از سوی هشت داور از داخل و خارج دانشگاه ۱۵ ایده به مرحله مسابقه راه یافت و از این بین سه ایده برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

روح‌الله یداللهی افزود: در این ایده آرا، یاسر رحیمیان از دانشگاه آزاد شهرکرد با ایده ساخت و تولید داروی ضد انگل دامی با منشأ گیاهی موفق شد عنوان ایده برتر را به خود اختصاص داد.

دبیر علمی ایده آرای سلامت گفت: همچنین محمد نشاط‌پور اصفهانی با ایده سامانه ارزیابی، اختلال هوشی و صرع با استفاده از پردازش سیگنال EEG، تحلیل و حامد اقبالی با ایده تولید آنتی بادی زرده تخم مرغ اختصاصی علیه ویروس سرماخوردگی از دانشگاه آزاد شهرکرد به ترتیب مقام‌های دوم و سوم نخستین ایده آرای ملی سلامت دانشگاه آزاد شهرکرد را از آن خود کردند.

وی آموزش بهداشت، بهداشت و اپیدمیولوژی، بهداشت محیط، تشخیص و درمان بیماریها، هوش مصنوعی درسلامت و بهداشت، سلامت الکترونیک، مهندسی پزشکی و بهداشت، سلامت دهان و دندان، بهداشت روان، بهداشت دام و انسان، تجهیزات سلامت و محیط زیست و بهداشت را از مهمترین محور‌های نخستین ایده آرای ملی سلامت در دانشگاه آزاد شهرکرد عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


یداللهی اظهار داشت: مسابقه ایده‌آرا به منظور استفاده از ایده‌های نوآورانه و فناورانه و با رویکرد کارآفرینی در راستای زمینه سازی برای تحقق دانشگاه کارآفرین و با هدف ترویج ایده پروری و هدایت ایده‌های خلاق و نوآور برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال مولد، برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.