سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۸۰ نفر از اعضای هیات نظارت انتخابات گناباد و بجستان سازماندهی شدند

رییس هیات نظارت حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: ۳۸۰ نفر اعم از نیروهای ستادی، رابطان، ناظران مسوول و ناظران برای اجرای صحیح و سالم انتخابات در این شهرستانها سازماندهی شده اند.

کاظم گلباف  با اشاره به آمادگی هیات نظارت این حوزه انتخابیه برای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری در گناباد و بجستان  گفت: تعامل بسیار خوبی بین هیات‌های نظارت و اجرایی انتخابات در این حوزه انتخابیه وجود دارد و از همه ظرفیت‌های موجود برای بسترسازی جهت تحقق این امر استفاده می‌شود.

وی ادامه داد: هیات نظارت بر انتخابات گناباد و بجستان با همکاری کمیته پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی با پایش تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌های مجلس در فضای مجازی و حقیقی اقدامات لازم را در صورت بروز تخلفات احتمالی انجام می‌دهد.

رییس هیات نظارت حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: برگزاری مناظره‌ها بین نامزد‌های انتخاباتی نقش مهمی در ایجاد شور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارد و باید از این ظرفیت بهره لازم را برد.

تعداد عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه سال جاری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان ۲ هزار و ۸۰۰ نفر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.