سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنجمین روز از ضبط مناظره های انتخاباتی در صدا و سیمای شبکه دنا

آخرین روز ضبط مناظره‌های نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.

رئیس دفتر شورای نگهبان در استان در بازدید از استودیو ضبط مناظرات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش مدیر کل، معاونان و کارکنان شبکه استانی دنا برای تهیه برنامه معرفی و مناظرات انتخاباتی گفت: صدا و سیما با برگزاری این برنامه، بهترین راه تبلیغات را برای داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی فراهم کرد.

مهدی جوکار افزود: داوطلبان دیدگاه‌های خود را با حضور در مناظره‌های ضبط شده برای مردم حوزه‌های انتخابیه تشریح می‌کنند و مردم نیز از این طریق انتخابی آگاهانه خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار نیز گفت : ظرفیتی که در این دوره به همت رسانه ملی در سراسر کشور و استان فراهم شده‌است، بسترِ بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و جلب مشارکت عمومی در حوزه برگزاری انتخابات را ارتقاء خواهد داد.

هاشمی با قدردانی از مجموعه صدا و سیمای شبکه دنا برای مشارکت در انتخاب آگاهانه از سوی مردم در روز یازدهم اسفند افزود: در بازدیدی که امشب از مجموعه صداوسیمای مرکز کهیگلویه و بویراحمد داشتم متوجه شدم که برنامه‌ها در فضایی مطلوب و با طرح سوالات تخصصی ضبط می‌شود.
 
فرمانده سپاه فتح استان هم در بازدید از فرایند ضبط مناظرات داوطلبان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش کارکنان و مدیران شبکه استانی دنا برای ضبط و تهیه بیان نظرات و دیدگاه‌های نامزد‌ها گفت: مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخاباتی بسترِ بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و جلب مشارکت عمومی در حوزه برگزاری انتخابات را ارتقاء خواهد داد.

سردار خرمدل با اشاره به کیفیت مطلوب فضای برگزاری مناظره گفت: مناظره در محیطی آرام و با طرح سوالات کارشناسی شده در حال برگزاری است و بستر برای همه داوطلبان فراهم شد.
 
دادستان مرکز استان نیز با اشاره به فرصت عادلانه ای که در اختیار داوطلبان قرار گرفته است گفت: سوالات مطرح شده و فضای انتخابات بسیار با کیفیت بود و نامزدهای انتخاباتی در فضایی برابر دیدگاههای خود را اعلام کردند و مردم می توانند گزینه مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنند. 
 
علی ملک حسینی با بیان اینکه دستگاه قضا در زمینه پیشگیری از تخلفات انتخاباتی تا کنون برنامه های مطلوبی را اجرا کرد. افزود: رسوم غلط در انتخابات به ویژه تیراندازی تا حدودی در انتخابات اخیر کمرنگ شد و گشت های قضایی و انتظامی در حال رصد فضای حقیقی و مجازی هستند و با مخلان سلامت انتخابات به جد برخورد می شود. 
 
وی اضافه کرد:  شانزده هزار نیرو کار نظارت و اجرای انتخابات را برعهده دارند. 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.