سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در مسیر بی. آر. تی تبریز

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی از افزایش ۳۰ درصدی تصادفات منجر به فوت مسافران و عابران پیاده در مسیر بی آر تی تبریز خبر داد.

سرهنگ قنبرزاده گفت: بی توجهی به هشدار‌های ترافیکی و نقاط کور اتوبوس‌ها باعث شده تعداد تصادفات فوتی در مسیر بی. آر. تی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.

وی ادامه داد: دیده نشدن عابران از سوی سایر رانندگان هنگامی که عابران پیاده هنگام عبور از عرض معبر از جلوی اتوبوس تردد می‌کنند و بی احتیاطی در این خصوص موجب تصادفات عدیده‌ای می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی ادامه داد: توقف مسافران در سطح سواره رو، مانع دید عابران و مسافران توسط رانندگان اتوبوس و منجر به برخورد اتوبوس با آن‌ها می‌شود.

سرهنگ قنبرزاده خاطرنشان کرد: ایزوله نبودن مسیر بی. آر. تی باعث ورود موتورسیکلت سواران و سایر رانندگان به این مسیر ویژه شده و ایمنی عابران و مسافران را به خطر انداخته است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۸ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
مسیر بی ار تی اصلا استاندارد نیست و هم ترافیک میاره و هم تصادف و همینطور چهره شهر رو بینهایت زشت کرده الخصوص زیبایی خیابان امام و درختان و جویهاش که همیشه پرآب و آواز پرنده داشت از بین رفته... حتی هویت مغازه های با کلاس نابود شده و به مغازه های بی نهایت زشت تبدیل شده