سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مجامع انتخابی ۴ هیات ورزشی خراسان رضوی تا قبل از ۲۰ اسفند

سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی از برگزاری مجامع انتخابی ۴ هیات ورزشی خراسان رضوی تا قبل از ۲۰ اسفند خبر داد.

محمود قربانیار در خصوص برگزاری مجامع انتخابی هیات‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند، گفت: هیات‌های ورزشی پیش از برگزاری مجامع خود یک جلسه کمیته تطبیق دارند که در آن جلسه، مدارک کاندیدا‌ها بررسی می‌شود. سه شنبه، ۱ اسفند جلسه کمیته تطبیق چهار هیات ورزشی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: اگر این جلسه را برگزار کنیم و مشکلی در مدارک کاندیدا‌های هیات‌های ورزشی وجود نداشته، سریعا در هفته جاری با فدراسیون‌های مربوطه مکاتبات لازم را برای برگزاری مجامع آنان انجام خواهیم داد تا تاریخ پیشنهادی از فدراسیون‌ها بگیریم و مجامع را خیلی سریع برگزار کنیم.

سرپرست معاونت ورزشی اداره‌کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی تصریح کرد: تا قبل از ۲۰ اسفند و ماه مبارک رمضان مجمع هیات‌های بوکس، آمادگی جسمانی، ناشنوایان و رزمی را در نظر داریم برگزار کنیم.

قربانیار در خصوص تعداد کاندیدا‌های هیات بوکس خراسان رضوی بیان کرد: برای مجمع انتخابی هیات بوکس استان حسن مرادنژاد، سعید رنجبر و عماد محمدزاده کاندید شده‌اند که هنوز مدارک آنان بررسی نشده و صلاحیت آنان نیز تایید نشده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.