سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت تردد از جاده چالوس تا پایان روز سه شنبه ادامه خواهد داشت

محرابی نیا گفت: ممنوعیت و انسداد محور کرج - چالوس تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ادامه خواهد داشت و امکان تردد از این محور وجود ندارد.

 ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر(رفت و برگشت) از صبح روز گذشته مسدود بوده و این ممنوعیت تردد تا پایان ساعت ۲۴ روز سه شنبه یک اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گفته وی،  در حال حاضر شاهد  تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم و تنها ممنوعیت تردد در این محور کرج - چالوس برقرار شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و مهرشهر ومحور پاکدشت – تهران محدوده های خاتون آباد و شهرک صنعتی خاوران هستیم.

وی با بیان اینکه  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک گزارش شده است با توجه به هشدارهای صادر شده مسافران از ترددهای غیر ضروری در این بخش پرهیز کنند.

محرابی نیا افزود: در حال حاضر شاهد بارش پراکنده برف و باران و مه گرفتگی در برخی از محورهای استان های  آذربایجان غربی، اردبیل ، همدان، گلستان ، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی هستیم و مسافران حتما از زنجیر چرخ در محورهای برف گیر استفاده کنند.

برچسب ها: حمل ونقل ، وضعیت راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.