سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌ جهاد آبرسانی در ۵ شهرستان چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح‌ محرومیت زدایی جهاد آبرسانی در ۵ شهرستان خبر داد.

محمد کریمی گفت: طرح‌های محرومیت زدایی جهاد آبرسانی در شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ، لردگان و خانمیرزا در حال اجرا هستند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: پیشرفت فیزیکی این طرح‌های آبرسانی روستایی بین ۱۰ درصد تا ۹۰ درصد است.


بیشتر بخوانید


وی اضافه کرد: میثم جعفرزاده مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو با ارسال لوح سپاس از محمد کریمی مدیرعامل شرکت آب فاضلاب چهارمحال و بختیاری و دیگر عوامل زحمت کش به پاس تلاش در راستای اجرای برنامه‌های مستند سازی، تولید اخبار و آگاهی بخشی جهاد آبرسانی وزارت نیرو قدردانی کرد.
در بخشی از این پیام آمده:

«جهاد آبرسانی نماد تبلور عدالت اجتماعی است و در شرایطی که تزریق امید به لایه‌های مختلف اجتماع، ضرورت امروز کشور محسوب می‌شود، اطلاع رسانی به عنوان موتور محرک و انگیزاننده این امر، از نقش به سزایی برخوردار است.

جهاد آبرسانی به عنوان یک طرح ملی با هدف آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور در حال اجرا می‌باشد و اطلاع رسانی دقیق و شفاف از روند اجرای این طرح، نقشی اساسی در جلب مشارکت مردم و آحاد جامعه ایفا می‌نماید.

تلاش‌های بی وقفه و همت مضاعف شما در انعکاس اخبار و رویداد‌های جهاد آبرسانی، به ویژه در زمینه مستندسازی و تولید محتوای فاخر، نشان از تعهد و دلسوزی شما در راستای تحقق اهداف این طرح عظیم دارد.

با استمرار همکاری و تعامل سازنده، شاهد تداوم موفقیت‌های مدیرعامل آبفا چهارمحال و بختیاری و مجموعه همکاران در مسیر خدمت به مردم شریف ایران اسلامی باشیم.»

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.