سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشنه آشیل صهیونیست‌ها در صورت حمله حزب‌الله به نیروگاه‌های آن‌ها

مدیر شرکت برق رژیم صهیونیستی تاکید کرد شهرک‌نشینان باید برای حمله حزب‌الله به نیروگاه‌های برق آماده باشند و باتری خودرو‌ها را شارژ کنند.

شائول گلدشتاین، مدیر شرکت نوگا که بخش برق در رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کند به شهرک نشینان صهیونیست توصیه کرد که علاوه بر ذخیره سازی بنزین خانگی و پرکردن باک خودروها از سوخت، باتری ماشین و تلفن‌های همراه خود را نیز شارژ کنند.

به گزارش المیادین، این توصیه‌ها طی مصاحبه‌ای توسط گلدشتاین با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی ارائه شد و او تاکید کرد در صورت حمله حزب الله به نیروگاه‌های صهیونیستی، سناریوی بدی در پیش است.

گلدشتاین گفت: ما حرف‌های نصرالله (دبیرکل حزب‌الله لبنان) را می‌شنویم و باور می‌کنیم. وقتی او می‌گوید که به تاسیسات حیاتی سیستم برق اسرائیل ضربه خواهد زد، به خوبی می‌داند که در مورد چه چیزی صحبت می‌کند و ما سعی می‌کنیم  پس از بستن تمام روزنه ها تا حد امکان برای همه سناریو‌ها آماده باشیم.

وقتی مجری این کانال صهیونیستی از گلدشتاین پرسید که اگر حزب الله موفق به حمله به یک یا دو نیروگاه برق شود، چه اتفاقی می‌افتد، او با خنده گفت: همان سناریویی که ساعت‌ها پیش اتفاق افتاد تکرار خواهد شد (برق حدود ۱۲۰۰۰۰ اسرائیلی قطع شد). یک شرکت برق ممکن است در بهترین حالت قادر به رفع عیوب  تا ۷۲ ساعت باشد.

روز یکشنبه رسانه‌های صهیونیستی از قطعی برق در چندین منطقه در فلسطین اشغالی شامل اشکلون، پتاه تیکوا، هرزلیا، دیمونا، ریشون لتسیون، صفد، حیفا و غیره خبر دادند. رسانه‌های صهیونیست با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۲۰ هزار شهرک نشین بدون برق هستند، مدعی شدند که این به دلیل نقص در یکی از نیروگاه‌ها است و نمی‌تواند به دلیل حمله سایبری باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.