سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حدود ۳۴ درصدی تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: تردد مسافر از مرز تمرچین پیرانشهر امسال حدود ۳۴ درصد افزایش داشته است.

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۴٠٢ هزار و ٧٧٣ مسافر ایرانی و ٣۵٩ هزار و ۶٨۴ مسافر خارجی از مرز تمرچین پیرانشهر تردد کرده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ٣٣.٩۴ درصد افزایش داشته است.

وی با عنوان اینکه پارسال، ۵۶۹ هزار و ٢۶٣ نفر از پایانه مرزی تمرچین تردد داشتند، افزود: امسال ٧۶٢ هزار و ۴۵٧ نفر از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ١٩٣ هزار و ١٩۴ نفر افزایش یافته است.

دست نشان با اشاره به افزایش آمار ترانزیت کالا از پایانه مرزی تمرچین اظهار کرد: در ١٠ ماهه گذشته از سال جاری آمار ترانزیت خروجی کالا با تردد ٩ هزار و ۵٨٠ دستگاه در مقایسه با پارسال ۴٠۶ درصد و آمار ترانزیت ورودی کالا با تردد ۶ هزار و ۶۴٠ دستگاه در مقایسه با پارسال ٢٢١ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: همچنین پارسال هزار و ٨٩٢ دستگاه به عنوان ترانزیت خروجی و ۲ هزار و ۶۴ دستگاه به عنوان ترانزیت ورودی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده بودند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.