سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروج ۴۸۸ فروشگاه متخلف کرمانشاه در طرح فجرانه

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : ۴۸۸ فروشگاه متخلف کرمانشاه با قطع ترمینال فروش از چرخه خرید «طرح فجرانه» خارج شدند.

مختار احمدی، مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در طرح فجرانه دهک‌های یک تا سه که مبلغ یارانه آن‌ها ۴۰۰ هزار تومان و دهک‌های چهار و هفت که یارانه آن‌ها به ۳۰۰ هزار تومان است؛ علاوه بر این مبلغ یارانه، از مبلغ تشویقی به میزان ۲۲۰ هزار تومان به یارانه آن‌ها به شرط خرید ۱۱ قلم اعلامی بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: مبلغ یارانه به صورت نقدی قابل دریافت است و بسته تشویقی طرح فجرانه حتما باید به صورت خرید باشد.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کرمانشاه بسته تشویقی طرح فجرانه را سه ماهه اعلام کرد و گفت: هر ماه به صورت جداگانه ۲۲۰ هزار تومان شارژ می‌شود و در همان ماه باید خرید صورت بگیرد و به ماه بعد موکول نشود.

وی در رابطه با تخلف فروشگاه‌ها در راستای ارائه کالا‌های غیر از ۱۱ قلم اعلامی به خریداران، گفت: در روز‌های اخیر اجرای طرح فجرانه مشاهده شد که برخی از فروشگاه‌های خُرد، جدا از ۱۱ قلم کالا به خریداران عرضه کردند که در سطح کشور ۷ هزار فروشگاه متخلف شناسایی و ترمینال فروش آن‌ها از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطع شده است.

احمدی، از شناسایی و قطع ترمینال فروش ۴۸۸ فروشگاه متخلف در کرمانشاه خبر داد و گفت: فروشگاه‌های که در راستای طرح کالابرگ الکترونیکی فعالیت دارند حتما در چارچوب دستورالعمل‌های اعلامی فعالیت کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.