سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه ۱۴ اجرا شد؛

از ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی تا اصناف و مشاغل مزاحم

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از اجرای طرح ساماندهی صنوف و کیوسک‌های مطبوعاتی همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال در این منطقه خبر داد.

 علیرضا رباطی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ گفت: در راستای رسیدگی به شکایات مردمی و با هدف زیباسازی سیمای شهری و رفاه حال شهروندان، نسبت به ساماندهی واحد صنفی در معابر اصلی و پرتردد منطقه اقدام شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، وی با اشاره به هم اندیشی و تعامل صورت گرفته با نیروی انتظامی، راهور و نهاد‌های مرتبط و متولی برای ساماندهی صنوف و مشاغل مزاحم افزود: رسیدگی به وضعیت کسبه، تخلف واحد‌های صنفی، وانت بارها، ایمنی اماکن تجاری و کیوسک‌های مطبوعاتی در ارائه خدمت به شهروندان است.

نظارت بر جمع آوری دخانیات، شستشو و رنگ آمیزی کیوسک‌های مطبوعاتی نیز از جمله اقدامات مستمر‌ی است که به گفته رباطی به منظور کاهش آلودگی‌های زیست محیطی و افزایش رضایت و دلپذیرتر شدن زندگی شهرنشینی در منطقه اجرایی شده و استمرار دارد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ادامه داد: در این راستا طرح ضربتی رسیدگی به وضعیت ظاهری و رنگ آمیزی کیوسک‌های مطبوعاتی با هدف زیبایی منظر شهری به مناسبت استقبال از بهار در منطقه انجام شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.