سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش احتمال کاهش دوباره رتبه اقتصادی رژیم صهیونیستی

یک وب‌سایت صهیونیستی تایید کرد بعد از کاهش رتبه اقتصادی این رژیم از سوی موسسه مودیز، برخی دیگر از موسسات نیز به دنبال انجام این کار هستند.

وب سایت صهیونیستی واللا تایید کرد که پس از کاهش رتبه اعتباری این رژیم توسط موسسه مودیز، انتظار می‌رود که هر دو شرکت رتبه بندی S&P و Fitch به زودی تصمیم خود را برای طبقه بندی جدید رژیم صهیونیستی منتشر کنند.

براساس گزارش واللا اگر آن‌ها هنوز در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهند دچار مشکل هستند، رویداد‌های این هفته به آن‌ها مشروعیت نهایی برای تنزل رتبه را می‌دهد. منظور واللا از اتفاقات این هفته حمله خصمانه بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به کاهش رتبه اعتباری اقتصاد رژیم صهیونیستی توسط مودیز است.

وب سایت واللا می‌افزاید: امید این بود که وزارت دارایی، با تصویب بودجه، بهبود‌هایی را با روح توصیه‌های شرکت رتبه بندی آماده کند، مانند اجرای اقدامات اضافی برای کاهش کسری بودجه، یا اقداماتی برای تشویق رشد (مانند اصلاحات در آموزش یا حمل و نقل)، یا کاهش بیشتر در بودجه ائتلاف اما واقعیت کاملاً برعکس بود زیرا هفته گذشته، آن‌ها نه تنها توصیه‌های گزارش را اجرا نکردند، بلکه دقیقاً برعکس عمل کردند.

 کنست رژیم صهیونیستی، وزارت دارایی را به دلیل نقض قانون اساسی با ارائه دیرهنگام بودجه برای تصویب مجازات کردد.  واللا در گزارش خود تاکید کرد که تمامی تصمیمات مهمی که ۵ میلیارد شیکل صرفه جویی می‌کند و وزارت دارایی تلاش می‌کند تائید کند، تایید نخواهند شد و وزارت باید به دنبال منابع جایگزین باشد. اما اگر این منابع پیدا نشد، کسری بودجه رژیم صهیونیستی از ۶.۶ درصدی، فراتر خواهد رفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.