سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری عاملان شرارت در منطقه شرق تهران

سرگرد محمد زیدی معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۲ شرور در منطقه نظام آباد تهران خبر داد.

 سرگرد محمد زیدی بیان کرد: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص شرارت ۲ اراذل و اوباش با استفاده از سلاح سرد و تفنگ ساچمه‌ای دریافت کردند و خبر اولیه حاکی از این بود متهمان علاوه بر قدرتنمایی با سلاح با شهروندان درگیر شده اند. 

وی افزود: با حضور ماموران در محل بررسی‌های پلیسی آغاز و به دست آمد، متهمان ۲ شرور سابقه دار منطقه نظام آباد بوده که دارای سوابق شرارت و درگیری فراوانی می‌باشند و همچنین در این درگیری ۲ تن از شهروندان را مورد ضرب و جرح و صدمه بدنی قرار داده اند.

زیدی خاطر نشان کرد: ماموران سازمان اطلاعات، با رصد‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

معاون اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهمان علاوه بر تفنگ ساچمه‌ای تعدادی سلاح سرد کشف و توقیف شد تصریح کرد: هر دو متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.