سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی و نشان دار شدن ۳۱ هزار بیمار صعب‌العلاج در استان کرمانشاه

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : تاکنون با مشارکت و همیاری انجمن‌های خیرین سلامت ۳۱ هزار بیمار صعب‌العلاج در استان شناسایی و نشان‌دار شده است.

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : با مشارکت و همیاری انجمن‌های خیرین سلامت تاکنون ۳۱ هزار بیمار صعب‌العلاج دراستان کرمانشاه شناسایی و نشان‌دار شده و به صورت رایگان زیر پوشش قرار گرفته‌اند.

وی هزینه درمان پرداختی برای این تعداد بیمار صعب‌العلاج نشان‌دار استان را ۳۸ میلیارد تومان اعلام و و به مشارکت خیرین اشاره‌ای داشت و گفت: استان کرمانشاه که ازدیر باز به خصلت‌های ایثار وجوانمردی شهره بوده است، نمونه بارز این امر را در زلزله شهرستان سرپل ذهاب وکمک، مشارکت ومساعدت همه مردم ایران می‌توان یافت که ستودنی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تصریح کرد: احداث بیش از ۲۰ پروژه درمانی در مناطق زلزله‌زده شهرستان سر پل‌ذهاب در مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی، احداث یک مرکز خدمت‌رسانی با زائرین حسینی در اربعین حسینی در مرز خسروی، در دست اقدام بودن مراکز فوریت‌های پزشکی در شهرستان‌های پاوه، سرپل‌ذهاب، تأمین تجهیزات برای بیمارستان‌ها برای بیماران صعب‌العلاج، از اهم اقدامات مجمع خیرین استان کرمانشاه است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.