سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسان رسانه؛ مهم‌ترین وجه تمایز نمایشگاه رسانه‌های ایران

حضور فعالان شبکه‌های اجتماعی و انسان‌رسانه‌ها از جمله نوآوری‌های خلاقانه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

عباس محمدیان مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با بیان اینکه حضور فعالان شبکه‌های اجتماعی و انسان‌رسانه‌ها از جمله نوآوری‌های خلاقانه بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران است که قطعا موجب ارتقای سطح کیفی نمایشگاه شده و مورد اقبال مخاطبان قرار خواهد گرفت اظهار داشت: بازسازی ساختاری در مفهوم رسانه، تقویت افکار عمومی و توجه به شکل‌گیری ارتباطات شبکه‌ای و مفهوم انسان‌رسانه در این دوره نمایشگاه مورد توجه و تاکید قرار گرفته و بدین‌ترتیب زمینه حضور فعالان، تاثیرگذاران و تولیدکنندگان محتوا در رسانه‌های فضای مجازی در نمایشگاه فراهم شده است.

محمدیان عضو شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به ضرورت توجه به ارتباطات شبکه‌ای و لزوم تقویت مدیریت فضای خبری در شبکه‌های اجتماعی در عصر انسان رسانه‌ها، گفت: اینفلوئنسرها، سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها بیشترین اثربخشی رسانه‌ای را در افکار عمومی دارند که کنش و تصمیمات را جهت‌دهی می‌کنند و موجب تقویت ساختار و بازتولید رسانه‌ای می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اشاره به تأکیدات رهبری درخصوص بازتولید رسانه در گفتمان انقلاب اسلامی و لزوم کیفی‌سازی تولید محتوای رسانه‌ای گفت: معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات با درک این موضوع و لزوم توجه خاص به فعالان و تاثیرگذاران این عرصه، فضای مناسبی را برای حضور انسان‌رسانه‌ها و بررسی موضوعات مرتبط با این حوزه در فضای عمومی نمایشگاه فراهم آورده است.

محمدیان در پایان با دعوت از تمامی دست‌اندرکاران تبلیغاتی، کانون‌های آگهی و تبلیغاتی و فعالان و انسان رسانه‌های این عرصه، حضور حداکثری اهالی تبلیغات را در این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای تضارب آرا و تبادل اندیشه، تجارب و دانش دانست.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» از ۲۹ بهمن تا دوم اسفند ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

منبع: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.