سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرحوزه‌های علمیه کشور:

همه دستگاه‌ها در افزایش مشارکت در انتخابات اهتمام ورزند

آیت الله اعرافی گفت: همه دستگاه‌ها باید در افزایش مشارکت درانتخابات بدون هیچ گرایشی اهتمام بورزند.

آیت الله اعرافی مدیرحوزه‌های علمیه کشور و امام جمعه میبد در نشست شورای آموزش و پرورش با اشاره به دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در یازده اسفند ماه گفت: آموزش و پرورش و همه دستگاه‌ها باید در افزایش مشارکت درانتخابات بدون هیچ گرایشی اهتمام بورزند.

آیت الله اعرافی افزود: آموزش و پرورش باید در برگزاری انتخابات به فرمانداری که اجرا و نظارت را برعهده دارد کمک دهد تا انتخابات پرشور داشته باشیم.

 امام جمعه میبد تصریح کرد: هر یک رأی در سبد انتخابات، مایه اقتدار، عزت و عظمت بیشتر کشور و منطقه خواهد بود.

رحوزه‌های علمیه کشور در ادامه بر نگاه جامع و فعالیت همه بخش‌ها درحوزه‌های آموزشی، علمی، پرورشی، اخلاقی و معنوی در آموزش و پرورش تاکید کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری توجه به برگزاری نماز درمدارس از سوی آموزش و پرورش و حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: فرماندار و شهردار و مسئولین هم با حضور هفتگی در مدارس بر پویایی این برنامه‌های فرهنگی بیافزایند.

آیت الله اعرافی دنبال کردن طرح‌های بزرگ درآموزش و پرورش و پای کار بودن آموزش و پرورش به صورت قوی، منسجم در ایام تعطیلات، ماه مبارک رمضان و پایان سال را ضروری خواند.

 در پایان؛ از زارعشاهی که به عنوان نماینده وزارت آموزش و پرورش در چهلمین دوره مسابقات سراسری وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب رتبه اول کشور در رشته اذان شده بود، توسط آیت الله اعرافی، تقدیر شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.