سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت بیش از ۱۲هزار ناظر در استان آذربایجان غربی

بیش از ۱۲هزار ناظر شورای نگهبان در استان آذربایجان غربی فعالیت دارند.

جلسه نشست بصیرتی و روشنگري و تبیینی پیرامون انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور  حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالقاسم موسوي ریاست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان آذربایجان غربی، در سالن اجتماعات شهید برگزینی شهرداری خوی برگزار شد .

وی در این جلسه با گرامیداشت اعیاد شعبانیه گفت : انتخابات یکی از مصداق های بارز مردم سالاری دینی است و مردم در تمام طول عمر انقلاب در تمامی انتخابات های برگزار شده حضور پر رنگ داشته و از نظام و انقلاب و خون شهدای خود  پشتیبانی کرده اند.موسوی ادامه داد:امروز مسئولین نظارت انتخابات  برای دفاع از حقوق حقه مردم باید بدون اغماز در اجرای صحیح وسالم انتخابات جانفشانی نمایند.

این مقام مسئول تصریح کرد : مردم صاحب اصلی کشور و نظام هستند و حق دارند مطالبه گری و عملکرد مسئولین را نقد نمایند وانتقاد کنند.وی ادامه داد: ولی تخریب کردن در شان مردم و مسئولین نیست و مسئولین برای پاسخگویی به سوالات مردم باید در جمع آنها حضور یابند و به سوالات و شبهات ذهنی آنها پاسخگو باشند.

موسوی به نحوه عملکرد دفتر نظارت شورای نگهبان اشاره کرد و افزود : در هر انتخابات در سطح استان ۱۲ هزار نفر به عنوان ناظر انتخابات در حوزه های اخذ رای و یا بصورت سیار به وظیفه قانونی خود که اجرای سلامت انتخابات است ، انجام می‌دهند. موسوي در پایان به ۴ اصل (  سلامت ، امنیت ، رقابت و مشارکت ) انتخابات از نظر مقام معظم رهبری اشاره کردو گفت : همه مسئولین نظارتی و اجرایی باید این ۴ الگو را با جدیت تمام مدنظر داشته باشند تا انتخاباتی در شان ملت بزرگ ایران برگزار شود ودر عمل نشان بدهیم که میزان رای ملت است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.