سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان اضطراری بیش از ۶۵ نفر از هموطنان در جاده‌های استان اصفهان

با توجه به بارش ها، به بیش از ۶۵ نفر از هموطنان در جاده‌های استان اصفهان خدمات ارائه و اسکان اضطراری داده شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: با استقرار موج ناپایدار جوی که از جنوب با ماهیت گرم آمده، از دیشب تاکنون شاهد وقوع بارش‌های باران در بیشتر مناطق این استان بویژه در ارتفاعات غرب برف بودیم و ۳۲۰ تیم امدادی در مسیر جاده‌ها و پایگاه‌های امدادی استان اصفهان مستقر شده اند.
منصور شیشه فروش افزود: تاکنون در ۱۰ نقطه استان اصفهان، آبگرفتگی‌های محلی گزارش شد که کنترل شده است.


او اضافه کرد:از دیشب تاکنون بیشترین بارش‌ها در استان اصفهان مربوط به ایستگاه اسلام آباد موگویی در فریدونشهر با بیش از ۶۰ میلیمتر بارش، فریدونشهر ۳۵میلیمتر، خوانسار ۲۷، بویین میاندشت ۲۶ و در سمیرم هم بیش از ۲۵ میلیمتر گزارش شده است. شیشه فروش افزود: در شهر اصفهان هم تاکنون ۱۱ میلیمتر باران گزارش شده است.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه، طبق پیش بینی ها، در بیشتر مناطق استان، آخر شب و تا فرداصبح، شاه بارش‌های پراکنده هستیم ادامه داد: هم اکنون همه جاده‌ها باز است و با توجه پیش بینی لغزندگی جاده‌ها و معابر و کاهش دید همچنین وزش باد و تندباد‌ها، از هم وطنان می‌خواهیم از سفر‌های غیر ضروری بپرهیزند و در صورت سفر اضطراری بویژه در غرب و جنوب استان اصفهان الزام‌های ایمنی را رعایت کنند.


شیشه فروش افزود: در راه‌های منتهی به پیست اسکی فریدونشهر، تراکم خودرو گزارش شده است از گردشگران می‌خواهیم در بازگشت، رعایت استاندارد‌های حرکت را داشته باشند.


او  بر لزوم تقویت سازه‌های ناپایدار تأکید و اعلام کرد: از عصر امروز، وزش باد بین ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر در مناطق شرق استان اصفهان را داریم که با توجه به کاهش دید در این محورها، رانندگان با احتیاط تردد کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.