سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوازدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در استان مرکزی برگزار شد

دوازدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز با هدف «تعامل و هم افزایی، شبکه‌سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسأله» در استان مرکزی شروع به کار کرد.

دوازدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز با هدف «تعامل و هم افزایی، شبکه‌سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسأله» در استان مرکزی آغاز به کار کرد.
دوازدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز با هدف «تعامل و هم افزایی، شبکه‌سازی، تمرین عملیات مشترک، حل مسأله» و با همکاری بسیج دانشجویی و سازمان ورزش و جوانان استان مرکزی در اراک شروع به کار کرد.

کاوند دبیر ملی رویداد جامعه‌پرداز در این مراسم استان مرکزی را دوازدهمین استان برگزارکننده رویداد جامعه‌پرداز اعلام کرد و گفت: این رویداد در استان مرکزی متبرک به نام شهید مدافع حرم (علیرضا بابایی) است.

وی با یادآوری اینکه اقدامات خوب و مؤثری در حوزه «هویت زن» در استان مرکزی صورت گرفته است، افزود: هدف از برگزاری «رویداد ملی جامعه‌پرداز» توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است و سه بخش برای رسیدن به این اهداف در این رویداد تعریف شده که شامل معارفه و جلوگیری از موازی کاری، مسئله محوری و اجرای عملیات مشترک می‌شود.

دبیر ملی رویداد جامعه‌پرداز ادامه داد: در بخش اول شناخت ظرفیت‌ها و استعداد‌های رخ خواهد داد و فعالین این حوزه با معرفی و تعریف اقدامات خود به شناخت دقیقی از ظرفیت‌های موجود در استان خواهند رسید و به این ترتیب از موازی کار جلوگیری و کار تشکیلاتی سازمان‌دهی شده انجام خواهد گرفت.

کاوند بخش دوم را شامل میز‌های مسئله‌محور دانست و تصریح کرد: این بخش مانور یا تمرینی برای شناخت مسئله است و بخش سوم عملیات مشترک است که براساس اولین مرحله رقم خواهد خورد؛ این رویداد باید استمرار پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.