سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در پی هشدار هواشناسی

جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان از آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امدادرسان استان به دنبال هشدار هواشناسی خبر داد.

حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان و جانشین ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان در جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن تاکید بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، نیروی انتظامی و نیرو‌های مردمی برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی گفت: به منظور آمادگی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ممکن، فراهم کردن تجهیزات و پاسخگویی سریع به حوادث، کنترل، پایش و اقدامات پیشگیرانه مورد توجه دستگاه‌ها و فرمانداران در شهرستان‌های استان قرار گیرد.

وی بابیان اینکه در زمینه تامین گاز برای مشترکان تاکنون با مشکلی مواجه نشده ایم افزود: با توجه به برودت هوا و نگرانی‌های موجود در زمینه قطعی گاز با توجه به افزایش مصرف گاز، لازمه عبور از این شرایط بدون قطعی گاز، صرفه جویی مصرف گاز در بخش خانگی، اداری و صنعتی است.

سید جواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ضمن اشاره به بروز مشکل در خطوط انتقال گاز گفت: در حال حاضر مشکل افت فشار در شبکه تامین گاز استان وجود ندارد و هیچ مشترک خانگی دچار قطعی گاز نشده است.

وی افزود: همکاران شرکت گاز در استان به صورت شبانه روزی بر تاسیسات گازرسانی و خطوط انتقال رصد می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.