سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دو متخلف زنده گیری سهره طلایی در شهرستان‌های گرمی و انگوت

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: دو متخلف زنده گیری سهره طلایی در شهرستان‌های گرمی و انگوت دستگیر شدند.

رحیمی گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی حین انجام ماموریت گشت و کنترل در نوار مرزی منطقه موران، یک فرد متخلف را که با پهن کردن تور در منطقه شکار ممنوع نوار مرزی اقدام به زنده گیری سهره طلایی می نمود، دستگیر و تحویل مقام قضایی نمودند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی افزود: از متهم 4 بال سهره طلایی، دو عدد قفس، یک رشته تور زنده گیری و سایر ادوات کشف و ضبط شد.

به گفته او، فرد متخلف دیگری که در منطقه شکار ممنوع دمولی شهرستان انگوت اقدام به زنده گیری سهره طلایی نموده بود، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد. از این متخلف نیز 2 بال سهره طلایی و یک عدد قفس و یک رشته تور زنده گیری ضبط شد.

رحیمی هم چنین از کشف چهار قبضه سلاح توسط محیط بانان این اداره خبر داد و گفت: محیط بانان این اداره چهار قبضه اسلحه شکاری مجاز کشف و از وقوع شکار و صید غیر مجاز پیشگیری نمودند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی با تشکر و قدردانی از همکاری همیاران محیط زیست، از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد تخلف مربوط به شکار، زنده گیری و نگهداری غیر مجاز پرندگان وحشی و شکاری و سایر گونه های حیات وحش  را از طریق شماره ارتباطات مردمی 1540 به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.