سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد برای رونق مشاغل کوچک

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: دولت با کمک مردم و تشکل‌ها می‌تواند در حوزه اشتغالزایی موفق عمل کند.

شهرام خواجوی ، حمایت از تشکل‌های مردم‌نهاد برای رونق مشاغل کوچک را از برنامه‌های این دفتر اعلام کرد و گفت: دولت به تنهایی نمی‌تواند در حوزه اشتغالزایی موفق عمل کند و می‌طلبد مردم و تشکل‌ها نیز در این خصوص کمک کنند.

وی افزود: در همین راستا از ایده‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد که توانمندی بالایی در این حوزه دارند استقبال می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


خواجوی، اشتغالزایی را عامل مهمی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: تحقیقات میدانی حاکی از آن است که افرادی بیشتر دچار آسیب اجتماعی می‌شوند که از نظر دانش و تخصص در سطح پایینی قرار دارند و بزهکاری اجتماعی در افراد تحصیل‌کرده و شاغل کمتر رخ می‌دهد از همین رو مساله اصلی اینست که بتوانیم با ارائه آموزش‌های موثر دانش و تخصص جوانان و نوجوانان را ارتقا دهیم.

وی اضافه کرد: آگاهی باید با توانایی همراه شود تا نتایج مطلوب آن نمایان شود و در عصر حاضر نیز این دو مقوله (آگاهی و توانایی) مکمل یکدیگرند از همین رو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با اتصال دستگاه‌های علمی و فرهنگی با مراکزی همچون فنی و حرفه‌ای دانشجویان و دانش‌آموزان را در حوزه عملی نیز توانا کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.