سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ۴۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل شهری

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : ۴۴ دستگاه اتوبوس از ۱۰۷ دستگاه اتوبوس خریداری شده، وارد ناوگان شده و در محلاتی از شهر خدمات حمل و نقلی را ارائه می‌دهند.

رضا دوستی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : ۴۴ دستگاه اتوبوس از ۱۰۷ دستگاه اتوبوس خریداری شده وارد ناوگان شده و در محلاتی از شهر خدمات حمل و نقلی را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی هسته مرکزی شهر را زیر پوشش داشت و شهرک‌های اقماری و کم‌برخوردار کرمانشاه متأسفانه از ناوگان اتوبوسرانی بهره‌ای نبرده بودند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: توبوس‌های تازه‌نفس در دو مسیر کوریدور شمال به جنوب از طاق‌بستان به فردوسی و از شرق به غرب از شهرک مرادآباد تا شهرک دولت‌آبادی راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: شهرک‌های باغ ابریشم، میلاد، میدان آزادی، تعاون، معلم، حافظیه، ده‌پهن، نوکان، امام خمینی(ره)، مهدیه، شریعتی، صادقیه، سجادیه، کهریز، جعفرآباد، ملاحسینی، مسکن مهر بهزیستی و الهیه شهرک‌های اضافه به خطوط اضافه شده هستند و اتوبوس‌های جدید‌الورود در این خطوط فعالیت دارند و شهرک‌های هم همچون ظفر، دانش، مسکن  وکرناچی نیز از قبل اتوبوس داشتند که تقویت شدند.

دوستی مدت زمان سفر را ۲۰ دقیقه اعلام کرد و گفت:  هر ۲۰ دقیقه یک اتوبوس وارد ایستگاه می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.