سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزل سفلی:

دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد و تا آخر پای کار آموزش و پرورش خواهد ماند.

اسماعیل قزل سفلی در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: در تاریخ معاصر، انقلاب‌های بسیار در جهان اتفاق افتاد، اما اغلب آنها، کمتر از چند دهه دوام داشتند لذا انقلاب اسلامی ایران علیرغم گذشت بیش از ۴ دهه همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و هر روز توان مندتر از گذشته می‌شود.

او افزود: ساختار خوب انقلاب اسلامی، رهبری بی نظیر، همراهی مردم، پایبندی به ارزش‌های انقلاب و...، از جمله شاخصه‌های ماندگاری این انقلاب است.

قزل سفلی تصریح کرد:ما همواره در کنار آموزش و پرورش قرار داریم، با توجه با انتخابات ۱۱ اسفند انتظار می‌رود جلسات هم اندیشی با مدیران و معلمان در هریک از نواحی، شهرستان‌ها و مناطق و همچنین در مدارس برگزار شود تا انتخاباتی پرشور را شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس، خاطر نشان کرد: در نشست‌های هم اندیشی باید شرایط ارائه نقطه نظرات معلمان فراهم شود و تاکید می‌شود این نشست ها، کمتر به شکل سخنرانی یک طرفه برگزار شود.

او از استقرار بیش از پنجاه درصد صندوق‌های اخذ آرا در مدارس، خبر داد و افزود: مدیران آموزش و پرورش بر فرآیند انتخابات نظارت داشته باشند و تلاش خود را برای رفع کمبود‌های حوزه‌های اخذ رای به کار گیرند.

قزل سفلی ادامه داد: باتوجه به رویکرد مدرسه محوری، مدیران شرایط را به گونه‌ای رقم بزنند تا تربیت دینی در مدرسه اتفاق یابد لذا از هیچ مساعدتی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

او ادامه داد: ایجاد نشاط در مدارس باید در دستور کار باشد، اما نشاط تنها با برگزاری جشن و سرور نیست بلکه به آموزش‌ها نیز بر می‌گردد و اینکه دانش آموزان را به آینده خود امیدوار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس اذعان کرد: ما جز چهار کشور علمی دنیا هستیم و در سلول‌های بنیادین حرف برای گفتن داریم جز هشت کشور هسته‌ای دنیا هستیم و... لذا دنیا از ایران به عنوان یکی از کشور‌های سرآمد جهان یاد می‌کند، اما خود ما به این پیشرفت‌ها معتقد نیستیم.

او اضافه کرد: معلمی که امیدوار می‌اندیشد می‌تواند امید را در دانش آموزان اشاعه دهد لذا مدیر سرزنده، مدرسه‌ای با نشاط خواهد داشت.

قزل سفلی گفت: دولت سیزدهم به اهمیت و ارزش جامعه فرهنگیان اعتقاد دارد و تا آخر پای کار آموزش و پرورش خواهد ماند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
اگر صندوق ذخیره فرهنگیان تمام دارایی اش را بفروشد می تواند یک پنجم ایران را بخرد و بفروشد و به معلمان تقدیم کند بازنشسته های سال ۹۷ با سی میلیون دریافتی از صندوق ذخیره ،سمند خریدند بدون اینکه ارزش افزوده را هم گرفته باشند الا بازنشسته سال ۱۴۰۲ با صد میلیون پرداختی اعانه صندوق فقط میتواند چهار چرخ سمند را بخرد و ضبط و بیمه بازنشسته های ۹۷با دریافتی صد مییلیون سال ۹۷ خانه خریدند بازنشسته سال ۱۴۰۲با دریافتی پانصد میایون فقط میتوانند یک اتاق ان خانه را بخرند چرا دولت ها همه هزینه هایش را با مردم با دلار حساب میکند اما زمان پرداختی با ریال حساب میکند باید تمام پرداختی معلمان از سال ۷۴تا الان نسبت به هر سال با دلار محاسبه شود و خواب پول با دلار سود داده شود با دلار تا وعده سال ۷۴ عملی شود ،،چون ان پول در حقیقت خواب نبوده و فعالیت اقتصادی داشته حداقل کسانی که تا از سال ۷۴تا قبل ۹۷ واریزی داشتند پنج میایارد تومان با حساب دلار پسانداز دارنددر صندوق ذخیره
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
اگر صندوق ذخیره فرهنگیان تمام دارایی اش را بفروشد می تواند یک پتجم ایران را بخرد و بفروشد و به معلمان تقدیم کند

بازنشسته های سال ۹۷ با سی میلیون دریافتی از صندوق ذخیره ،سمند خریدند بدون اینکه ارزش افزوده را هم گرفته باشند الا بازنشسته سال ۱۴۰۲ با پاداش پانصد میلیونی فقط میتواند چهار چرخ سمند را بخرد و ضبط و بیمه

بازنشسته های ۹۷با دریافتی صد مییلیون سال ۹۷ خانه خریدند
بازمشسته سال ۱۴۰۲با دریافتی پانصد میایون فقط میتوانند یک اتاق ان خانه را بخرند
چرا دولت ها همه هزینه هایش را با مردم با دلار حساب میکند
اما زمان پرداختی با ریال حساب میکند
باید تمام پرداختی معلمان از سال ۷۴تا الان نسبت به هر سال با دلار محاسبه شود و خواب پول سود داده شود با دلار تا وعده سال ۷۴ عملی شود
حداقل کسانی که تا از سال ۷۴تا قبل ۹۷ واریزی داشتند پنج میایارد با حساب دلار پسانداز دارنددر صندوق ذخیره
ناشناس
۰۷:۳۹ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
با این چهل ساله ها که استخدام کردید
چه جوابی در محضر خدا و اولیا و دانش اموزان دارید
۲۲ افراط بود در سخت گیری ،،،،و ۴۰تفریط در سختگیری
وای به حال تصمیات که از خانه صادر شود و به مجلس و دولت برسد به جای اینکه از کارشناسان هر رشته نظر خواهی شود
چه جوابی دارید برای نسلی که رتبه های زیر هزار کشوری کنکور بودن و فقط به خاطر اینکه ۲۲سال و یک ماه و ۲۲سال و دو ماه ،۲۲سال سه ماه تا ۲۳سال تمام بودند تا ۲۴سال تمام و معلمی در انتخاب رشته زدند و به خاطر سن نتوانستند انتخاب رشته کنند

سن ۲۲و چهل سال یک افراط و تفریط میباشد که احتمالا منشا ان اهالی خانه نمایندگان مجلس بودند تا کارشناسان اموزش و پرورش
ناشناس
۰۶:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
حالا بازنشسته ها با حقوق چهارده میلیون ،،،هیچ هزینه ایاب و ذهاب ندارند و باز هم حق دارند اعتراض کنند به حقوق چهارده تومنی

دانشجو معلم ۷۹۰۰میگیرد و نصف میشه هزینه خودرو و خوراک خوابگاه ،نصف میشه حقوق حداق هزینه تردش درمیاد

اما این وسط نو معلمان مظلوم شدند ،،،حقوقشان زمان چهارسال دانشگاه فرهنگیان ،،دانشجو معلمی ۷۹۰۰ و زمان معلمی هم ۷۹۰۰ حکمشان تغییر نکرده
و ۶ونیم دریافتی
و نصفش میشود هزینه کرایه و رفت و برگشت
اصل حقوق ۶ونیم ،، سه میلیون کرایه ماهانه و سه و نیم دستشان را میگیرد
یک جوان با حقوق سه میلیون و نیم چگونه تشکیل خانواده بدهد
چون حقوق ۶و نیم را باید نصفش رابرای کرایه بگذارد تو روستاها و کلانشهرها