سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه همواره در خدمت به مردم پیشقدم بوده است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار این روز را به تمامی سبزپوشان و پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

سردار هاشم غیاثی در این پیام ولایتمداری و اخلاص را مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر عزت و افتخار حرکت کرده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

او ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت مبارک امام حسین (ع)، با بیان اینکه ماه مبارک شعبان و اعیاد مبارک آن بهترین فرصت برای اُنس با معارف اهل بیت (ع) است، افزود: عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیرو‌های نظامی متمایز می‌کند، توجه بنیادی به معنویت و اتکاء به مفاهیم الهی است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه پاسدار انقلاب اسلامی ادامه‌دهنده راه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، ادامه داد: ولایتمداری و اخلاص مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و موفقیت‌های درخشان این نهاد در انجام ماموریت‌ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه‌های مهم و معنوی به دست آمده است.

غیاثی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابی‌گری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب شهید سلیمانی الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوان مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبک زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

او با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرفا نظامی نیست، تصریح کرد: پاسداران مومن و جهادگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و به خصوص محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش‌آفرینی می‌کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.