سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کردستان آماده حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: کردستان با محوریت موسیقی و نوروز در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور می‌یابد.

منصور مهرزاد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با رویکرد‌های گردشگری سبز و رویداد‌های گردشگری از امروز به مدت ٤ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: استان کردستان در این رویداد فرهنگی با تم نوروز و موسیقی و گردشگری تجاری در سالن شماره ٧ و ٨ حضور خواهد یافت.

مهرزاد اضافه کرد: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به همت این اداره‌کل و با همکاری شهرداری، اتاق بازرگانی، علوم پزشکی و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در فضایی به مساحت ٢٧٢ مترمربع معرفی می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان ادامه داد: ارائه ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کردستان به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی، رونمایی از سه فعالیت استان در بخش‌های مختلف گردشگری، حضور بخش گردشگری سلامت، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و میزگرد‌های تخصصی، نمایش ماکت مراسم نوروز کُردی، مراسم هزار دف روستای پالنگان و نمایش روستای پلکانی پالنگان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده استان کردستان در هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران است.

وی یادآور شد: همچنین در این رویداد فرهنگی ساز‌های موسیقی، گلیم‌بافی و صنایع‌دستی کردستان معرفی و به صورت زنده ورکشاپ خواهند داشت. 

 هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ٢٣ تا ٢٦ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.