سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانیان شاهد خلق حماسه ملت ایران در ۲۲ بهمن بودند

فرمانده انتظامی فارس ضمن قدردانی از حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ مردان و زنان کشورمان بودند.

سردار رهام بخش حبیبی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این مراسم گفت: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی امت سرافراز و حماسه‌ساز استان فارس همگام با هموطنان سراسر کشور با حضور سرشار از بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دستاورد‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

او با بیان اینکه در مراسم امروز ملت ایران بار دیگر با شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند، افزود: قطعا این حضور پرشور و انقلابی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم شریف استان فارس بوده و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ مردان و زنان این خطّه پهناور از کشور عزیزمان بودند.

فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در مراسم امروز، کارکنان انتظامی استان ضمن برقراری نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی مراسم، در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اتحاد و همدلی خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز، معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس نیز غرفه‌هایی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برپا کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.