سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممانعت صهیونیست‌ها از ورود کپسول اکسیژن به بیمارستان الامل

منابع فلسطینی گزارش دادند در حالیکه تعداد شهدا به بیش از ۲۸ هزار نفر رسیده است، صهیونیست‌ها اجازه ورود کپسول اکسیژن به بیمارستان الامل را نمی‌دهند.

جمعیت هلال احمر فلسطین امروز یکشنبه اعلام کرد که صهیونیست‌ها از حدود یک هفته پیش از ورود کپسول اکسیژن به بیمارستان الامل جلوگیری کرده‌اند که تاکنون منجر به شهادت ۳ بیمار شده است.

به گزارش المیادین، این جمعیت در بیانیه‌ای ادعای اشغالگران مبنی بر ورود سیلندر اکسیژن به بیمارستان یا هر وسیله پزشکی دیگر را تکذیب و تاکید کرد که نظامیان اشغالگر در جریان هجوم به بیمارستان، دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی را تخریب کرده و به کارکنان نیز با ضرب و شتم، آزار و توهین تعرض کردند.

هلال احمر فلسطین افزود: اشغالگران به جلوگیری از ورود سوخت لازم برای عملکرد ژنراتور‌های برق ادامه می‌دهند، هرچند که ذخایر سوخت ظرف دو روز آینده به پایان می‌رسد. نظامیان اشغالگر همچنین از ورود کارکنان بیمارستان، پزشکان و پرستاران نیز که برای مداوای بیماران می‌آیند جلوگیری می‌کنند.

شایان ذکر است با گذشت ۱۲۸ روز از حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد ارتش اسرائیل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ کشتار جمعی در نوار غزه انجام داده که در پی آن، ۱۱۷ فلسطینی شهید و ۱۵۲ نفر دیگر مجروح شدند.

برچسب ها: ارتش صهیونیستی ، غزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.