سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

موشک‌های جمهوری اسلامی برای دفاع از شرافت و اقتدار ایران است

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: موشک‌های جمهوری اسلامی برای دفاع از شرافت و اقتدار ایران است درحالیکه موشک‌های اسراییل برای ظلم و کودک کشی استفاده می‌شود.

علی نیکزاد عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در میدان انقلاب شهر زنجان با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: رژیم کودک کش اسراییل، بیمارستان‌ها را از طریق بمباران هدف قرار می‌دهد که برخلاف تمامی کنوانسیون‌های حقوق بشری است.

وی اضافه کرد: موشک جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم، و انرژی هسته‌ای کشور هم برای پیشرفت و گسترش عدالت استفاده می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از استقرار نظام سیاسی در جهان بود که در اردوگاه شرق و غرب قرار نگرفت.

وی گفت: انقلاب اسلامی نوع جدیدی از حکمرانی در دنیاست که شعار آن آزادگی، حفظ تمامیت ارضی کشور، شرافت مداری، دفاع از مظلوم، خداباوری و خدامحوری است.

نیکزاد افزود: ما اعلام کردیم منطق آمریکا را قبول نداریم، آمریکا همیشه از واژگان حقوق بشر سوء استفاده می‌کند و جنایت اسراییل در غزه و سوریه دست پرورده آمریکاست که باید از آن خجالت بکشد که بدون درنظر گرفتن کنوانسیون‌های حقوق بشر به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد.

وی اضافه کرد: رژیم جنایت کار و کودک کش اسراییل هرروز در سایه حمایت‌های آمریکا به جنایت‌های خود ادامه می‌دهد و برخی از نمایندگان بی عرضه در سازمان ملل اعلام می‌کنند که نباید از جنگ غزه دست بکشیم.

نیکزاد افزود: ما از غزه و مظلومان جهان حمایت خواهیم کرد و تمام توان خود را برای جلوگیری از تداوم آن به کار می‌گیریم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی هر روز دست به جنایت می‌زند و سران غربی هم در مقابل این جنایت‌ها سکوت کرده و قطعنامه‌های علیه رژیم صهیونیستی را وتو می‌کنند.

وی گفت: آمریکا در مورد زنان سوء استفاده می‌کند درحالیکه زن کالایی برای سوء استفاده نیست؛ زنان ما آگاه، هوشیار و مادر هستند و نگاهبان نهاد بسیار مقدس در دین مبین اسلام به نام خانواده هستند و از آن با تمام توان حفاظت می‌کنند.

نیکزاد با بیان اینکه خودباوری و خدامحوری ارمغان انقلاب اسلامی برای مردم ایران است، افزود: آمریکا در کشور‌های مختلفی که حضور یافته یا تهاجم کرده جز خسارت چیزی به بار نیاورده است.

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن تامین امنیت و تسریع روند پیشرفت کشور است

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن تامین امنیت، اقتدار، سربلندی و تسریع روند پیشرفت کشور است.

نیکزاد افزود: اگرچه از وضعیت معیشت، اشتغال و مسکن در جامعه گلایه وجود دارد، ولی همه این مشکلات با شکل گیری مجلس انقلابی که در خدمت منافع مردم است، حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید با شرکت در انتخابات تکلیف شرعی خود را ادا کنیم و حق تصمیم گیری خود در اداره امور را محقق نماییم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در انتخابات پشتیبانی از جمهوریت نظام و محقق کردن حق تعیین سرنوشت به دست خود مردم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.