سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروش مردم همدان در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن استان همدان در ۸۰ نقطه شهری و روستایی این استان با حضور پر شور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین برگزار شد.

 راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن استان همدان در ۸۰ نقطه شهری و روستایی این استان با حضور پر شور مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی (ره) پیش بینی شده است.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان و کارگران، هنرمندان، ورزشکاران، مقامات استانی و کشوری همچون سال‌های گذشته به شکوه این آیین افزوده است.

۲۵ ایستگاه فرهنگی هنری ویژه کودکان و نوجوانان همراه با اجرای سرود‌های انقلابی، مسابقات نقاشی و سرگرمی، حرکات نمایشی و ورزشی، توزیع اقلام فرهنگی و هنری با هدف ایجاد شادی و نشاط بین مردم تدارک دیده شده است.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و حماسی به خصوص ایراد سخنرانی از سوی میهمان کشوری، قرائت قطعنامه و سرود و شعار‌های انقلابی برای ایجاد شور و نشاط در میان شرکت کنندگان حاضر در این راهپیمایی در حال انجام و برگزاری است.

مردم مومن و ولایتمدار استان همدان با حضور هوشمندانه خود در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به جهانیان ثابت خواهند کرد که هیچ قدرتی نمی‌تواند در عزم و ارده این ملت در ادامه مسیر انقلاب اسلامی تاثیر بگذارد.

برچسب ها: راهپیمایی ، 22 بهمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.