سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد تولید خوراک آبزیان شهرکرد آغاز بکار کرد

همزمان با دهه فجر، واحد تولید خوراک آبزیان در شهرکرد به بهره‌برداری رسید.

محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر، واحد تولید خوراک آبزیان و میگو با حضور سید صولت مرتضوی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قطب صنعتی شهرکرد افتتاح شد.

وی افزود: این واحد خوراک آبزیان در زمینه تولید خوراک ماهی سردآبی و کپور و همچنین میگو فعال شده و سومین کارخانه تولید خوراک آبزیان استان است که پیشرفته‌ترین تجهیزات تولید خوراک آبزیان را دارد و قابلیت دریافت کد برای صادرات خوراک به کشور‌های آسیایی و اروپایی را دارد.

منزوی اظهار کرد: عملیات احداث این واحد از سال ۱۳۹۸ آغاز شد و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده و در صورتی که ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه در گردش برای این واحد تامین شود، زمینه اشتغال تا ۷۰ نفر را افزایش خواهد داد.


بیشتر بخوانید


وی گفت: این واحد تولیدی ظرفیت تولید ماهانه ۲۵۰ تن خوراک آبزیان را دارد و هم‌اکنون زمینه صادرات خوراک آبزیان از این واحد به عراق، ازبکستان فراهم شده است.

پژمان نوروزی مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به حمایت این صندوق برای تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی گفت: این صندوق امسال تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در استان پرداخت کرده است.

وی افزود: در این مدت یک‌هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات این صندوق پرداخت شده است که زمینه اشتغال یک‌هزار و ۵۰۰ نفر فراهم شده است.

نوروزی ادامه داد: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، طرح توسعه و طرح ایجادی بوده است و برای توسعه این شرکت تاکنون ۱۴۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.