سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

روز چهارمحال و بختیاری فرصتی برای وحدت و همدلی است

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، وحدت و همدلی اقوام و طوایف مختلف و شناخت ظرفیت‌های استان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آیین بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: ۲۰ بهمن در تقویم رسمی کشور به عنوان روز این استان ثبت شده است که باید از آن به عنوان یک فرصت استفاده شود.

وی افزود: روز چهارمحال و بختیاری باید فرصتی برای رشد، ارتقا، وحدت و همدلی اقوام و طوایف مختلف و شناخت ظرفیت‌های استان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های انسانی، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری است که باید به مردم کشور و دنیا معرفی شود.

وی گفت: دستگاه‌های مربوطه باید زمینه ایجاد ستادی دائمی برای بزرگداشت روز چهارمحال و بختیاری را فراهم کنند تا در طول سال برای گرامیداشت این استان برنامه‌های تخصصی در نظر گرفته شود.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین نکونام بیان کرد: در طی ۴۵ سال گذشته، زحمات فراوانی همراه با استقامت را پشت سرگذاشته‌ایم، زیرا از آغاز انقلاب تا کنون همیشه تحریم بوده‌ایم و علی رغم فتنه‌های متعدد دستاورد‌های قابل توجهی به دست آورده‌ایم.

وی ادامه داد: در بسیاری از موارد از جمله در زمینه‌های فرهنگی، علمی، نظامی، بهداشتی و دیگر موارد رتبه‌های برتر دنیا را کسب کرده‌ایم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.