سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی در کرمان

در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های راهپیمایی و گلزار شهدای کرمان اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از تقاطع غزه تا میدان عاشورا است، محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمان اعمال می‌شود.

سرهنگ خوشبخت افزود: بر این اساس فردا از تقاطع توحید به سمت جنوب تقاطع غزه، از سه راه گنجعلی خان به سمت غرب تقاطع غزه و از تقاطع بهداری به سمت شرق تقاطع غزه محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: در خیابان شریعتی از سه راه شهید چمران به سمت تقاطع کاظمی، از خیابان شهید فولادی به سمت تقاطع کاظمی و از تقاطع ابن سینا_ شهید فولادی به سمت شرق تقاطع ابن سینا و خیابان فلسطین محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

سرهنگ خوشبخت بیان کرد: برای بهتر برگزار شدن این مراسم همچنین محدودیت‌های ترافیکی در خیابان سادات خوشرو به سمت غرب تقاطع ابن سینا _ فلسطین / در خیابان ابوحامد از سه راهی پلیس به سمت غرب میدان بسیج و در خیابان شهید کامیاب از سه راهی خیابان شهید فولادی به سمت شرق میدان بسیج و در خیابان پاسداران از سه راهی خیابان ارتش به سمت شرق خیابان پاسداران اعمال می‌شود.

وی افزود: خیابان کارگر از سه راهی تامین اجتماعی به سمت غرب تقاطع پاسداران / از خیابان مصلی به سمت غرب میدان عاشورا / از خیابان جانباز غربی از سه راهی ورزش به سمت شرق میدان عاشورا و از کوچه ۶ بلوار شهید عباسپور به سمت جنوب میدان عاشورا از دیگر مسیرهاییست که فردا محدودیت‌های ترافیکی در آن‌ها اعمال می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.