سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از آرمان‌های اسلام پشتیبانی می‌کند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از آرمان‌های اسلام که همان دفاع از مسلمانان مظلوم جهان است، پشتیبانی می‌کند.

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همایش سرداران و فرماندهان شهید فارسان اظهار کرد: دولت در مدت تصدی خود ۸۴ درصد حقوق، مزایا کارگران و قشر آسیب پذیر جامعه را افزایش داده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: ۹۸۰ هزار مستمری بگیر سازمان بهزیستی در سال‌های گذشته امروز به بالای یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده اند.

وی اضافه کرد: طرح جدید کالا برگ الکترونیکی برای قشر آسیب پذیر جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اجرا شده است و قشر کارگران هم از حمایت‌های بیشتری در سال آینده برخوردار می‌شوند.

مرتضوی گفت: با وجود تمام پیشرفت ها، اما در بخش اقتصادی و معیشتی مشکلات وجود دارد، اما دولت به دنبال رفع آن است و طرح‌های حمایتی اجرا خواهد شد تا سفره مردم رنگین‌تر شود.

وی با تبریک دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب ادامه داد: امام راحل (ره) با نهضت انقلاب اسلامی بساط فساد و وابستگی رژیم طاغوت را برچید و کشور را از ظلم استکبار رهانید.


بیشتر بخوانید


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی گفت: جوانان برومند ایران اسلامی با ساخت ماهواره‌های پیشرفته و قرار دادن آن در مدار فضا، درمان بیماری‌ها با سلول‌های بنیادی، تولید علم در زمینه نانو، زیست فناوری و پیشرفت‌های عمرانی و خدماتی گام‌های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشته شده است.

مرتضوی افزود: امنیت کشور در میان جنگ افروزی‌های رژیم منحوس صهیونیستی و آمریکای جنایتکار مدیون رهبری داهیانه آیت الله خامنه‌ای و رشادت‌های سربازان ایران اسلامی در دفاع از ایران اسلامی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه به خصوص کودکان و زنان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از آرمان‌های اسلام که همان دفاع از مسلمانان مظلوم جهان است پشتیبانی می‌کند.

مرتضوی اظهار کرد: مردم غیور ایران اسلامی با شرکت گستره در راهپیمایی ۲۲ بهمن به اسکتبار نشان می‌دهد که هیچ قدرتی نمی‌تواند کشورمان را از مسیر پیشرفت باز دارد و شرکت گسترده در این رویداد ملی اقتدار آفرین و امید آفرین خواهد بود.

وی ادامه داد: بنابرفرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید ملت ایران پای صندوق‌های رأی حاضر شوند تا کشور را از چشم طمع دشمنان مصون کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.