سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معافیت مالیاتی سود سپرده همچنان برقرار است

معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی بدون هیچ‌گونه تغییری در سال آینده ادامه خواهد یافت.

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه فضای مجازی خود نوشت: معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی اعم از سپرده‌های اشخاص حقوقی و حقیقی به موجب قانون مالیات‌های مستقیم مصوب و برقرار شده است و بدون هیچگونه تغییری در سال آینده ادامه خواهد یافت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
تورم رسمی کشور 50درصده (تورم حقیقی 75درصد!) و سود سپرده 23 درصد! یعنی کسی که سود سپرده میگیره 28 درصد زیر نرخ تورمه و هر ماه 28 درصد از ارزش پولش کم میشه! حالا مالیات را از کجای این سود 28- درصد می خواهند کم کنند؟ چرا افراد سپرده ها را به سمت دلار و طلا نبرند؟!!
شاهرخ
۱۵:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
اصولا باید سود را بالا ببرند وگرنه نقدینگی سرگردان هر بازاری را از رمق خواهد انداخت.یک روز سراغ دلار می رود یک روز به سراغ مسکن و .... دولت های بی عرضه در این چند سال دارایی های بانکی مردم را ضرب در صفر کرد. برای همین عموما مردم در پی احتکار ارزهای خارجی و طلا و ... هستند تا مگر بتوانند موجودی خود را حفظ ارزش کنند و با این کار دقیقا کار چین را انجام می دهند که شروع به افزایش ذخایر طلا کرد و با این کار هم قیمت طلا بالا رفت و هم ارزش دارایی های خودش. در پی افزایش نرخ طلا و ارز این تورم مهار گسیخته چرخه خود را با شدت و حدت زیاد ادامه می دهد و ....