سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشارکت بی نظیر مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: مشارکت گسترده مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات نشانه بصیرت و بینش سیاسی بالای مردم این خطه است.

سید جواد هاشمی مهر در برنامه گفتگوی ویژه خبری صف اول در شبکه استانی دنا با بیان اینکه جمهوری اسلامی بر اساس مردم سالاری دینی استوار است و خواهد بود، افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های مختلف حمایت از انقلاب اسلامی حضورهای چشمگیر و پررنگ داشته اند . 
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی علیرغم تحریم ها و تهدید ها مردم به حمایت از نظام و دفاع انقلاب حضور داشتند عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در سالهای اخیر نشان دادند که در دشمن شناسی، قدردانی از دولت و نظام و جهاد حضوری مثال زدنی و بینش سیاسی مطلوبی دارند. 
 
وی با بیان اینکه خدمات نظام جمهوری اسلامی در استان بسیار خوب بوده افزود: قبل از انقلاب خدمات رسانی به مردم این منطقه انجام نمی شد ولی بعد از انقلاب این خدمات بسیار گسترش یافت و بدون شک این خدمات رسانی تا نقطه مطلوب ادامه دارد. 
 
هاشمی مهر با اشاره به فعالیت کمرنگ احزاب سیاسی در استان گفت: امید می رود نقش احزاب در استان افزایش یابد . 
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار با تاکید بر اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ شرکت در انتخابات در رتبه برتر در کشور قرار دارند، عنوان کرد: این در حالی است که انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار نمی شد. 
 
وی گفت: در زمینه های آسیب های اجتماعی و فعالیت های سیاسی و فرهنگی با مشارکت سازمان های مردم نهاد و حمایت دولت شاهد اجرای برنامه های خوبی خواهیم بود. 
 
هاشمی مهر با بیان انکه جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن کهگیلویه و بویراحمد از امنیت مطلوبی برخوردار است، گفت: اقدامات بسیار خوبی در مناطق مختلف استان با همکاری نیروی انتظامی و سایر نهاد ها برای برقرار امنیت انجام شد و در شورای امنیت کشور کهگیلویه و بویراحمد جز استانهای سفید اعلام شد. 
 
وی گفت: قبل از انقلاب سه شهرستان کهگیلویه، گچساران و بویراحمد در این استان بود ولی اکنون 9 شهرستان و 22 بخش و 23 شهر در استان وجود دارد و در تلاش هستیم 13 منطقه استان را ارتقاء دهیم .  
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.