سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدال طلای سنگین وزن کشتی پهلوانی جهان از آن پهلوان ایرانی شد

مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در تبریز با قهرمانی احمد میرزاپور از ایران در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم و شناخت نفرات برتر دیگر وزن‌ها به پایان رسید.

در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی که به مدت ۲ روز در تبریز برگزار شد کشتی گیران ۱۲ تیم خارجی و ۲ تیم داخلی در ۶ وزن رقابت کردند.

در وزن به اضافه یکصد کیلوگرم احمد میرزاپور از ایران اول شد و وزیر ورزش و جوانان مدال طلای این وزن را بر گردن وی آویخت فاتح یاشارلی از ترکیه در مکان دوم ایستاد و رضا هادی و مصطفی طغانی هر دو از ایران به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۱۰۰ کیلوگرم علی بنجوکلو از ترکیه اول شد، علی محمدی از ایران به مقام دوم رسید و عرفان حسین‌زاده از ایران و محمد کاظم بیگزاده از افغانستان به صورت مشترک سوم شدند.

در مسابقات وزن ۹۰ نیز محمد مصطفوی از ایران به مقام قهرمانی رسید جواهر میرزا مرادف از ازبکستان دوم شد و صمد اوز اصلان از ترکیه و داریوش اباذری از ایران به صورت مشترک سوم شدند.

در این مسابقات ورزشکارانی از کشور‌های جمهوری آذربایجان، جمهوری آجارستان، افغانستان، گرجستان، هند، پاکستان، روسیه، رومانی، تاجیکستان، ترکیه، ازبکستان و تیم‌های ملی ایران الف و ب با هم رقابت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.