سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایروبی و شست‌وشوی بیش از ۲۱۶ کیلومتر از خطوط فاضلاب اهواز

مدیر امور فاضلاب شرکت آبفا اهواز از لایروبی و شست‌وشوی بیش از ۲۱۶ کیلومتر از خطوط فاضلاب کلان‌شهر اهواز و شهرستان کارون خبر داد.

 خلیل برمان‌زن گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات لایروبی و شست‌وشوی بیش از ۲۱۶ کیلومتر از خطوط فاضلاب کلان‌شهر اهواز و شهرستان کارون توسط اکیپ‌های عملیاتی اجرایی شده است. 

او می‌گوید: تعمیرات حوضچه‌های فاضلاب در این بازه‌ی زمانی به میزان قابل توجهی انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد، در مناطق چهارگانه‌ی فاضلاب شهر اهواز به ترتیب ۳۴۴، ۸۱۹، ۱۲۵، ۶۸۲ و در مجموع ۱۹۷۰ باب حوضچه فاضلاب مورد اصلاح و تعمیر قرار گرفت.

برمان‌زن ادامه داد: در راستای جلوگیری از ورود نخاله‌های ساختمانی و زباله و سایر آلایندگی‌ها در منهول‌های فاضلاب، عملیات نصب و راه‌اندازی درب و رینگ‌های سرقت شده در کوتاه‌ترین زمان توسط شرکت آبفا اهواز انجام می‌شود.

مدیر امور فاضلاب شرکت آبفا اهواز با اشاره به آسیب‌های متعدد سرقت درب منهول گفت: با سرقت هر درب منهول، در درجه اول سلامت، جان و مال شهروندان به خطر می‌افتد و علاوه بر این، با پُر شدن منهول از اجسام خارجی و زباله، انسداد خطوط و در نتیجه پس‌زدگی شبکه فاضلاب روی می‌دهد که با مرور زمان، خطوط دچار فرسودگی و ریزش می‌شوند.

مدیر امور فاضلاب شرکت آبفا اهواز ادامه داد: در ۱۰ ماه گذشته، ۵۰۳۷ عدد درب و رینگ منهول در سطح شهر نصب شد که سهم هر منطقه به ترتیب ۱۱۷۸، ۱۶۸۴، ۱۱۳۹ و ۱۰۳۶ عدد بوده است.

برمان‌زن در پایان گفت: از عموم مردم تقاضا می‌شود با مشاهده هر گونه اقدام سرقت یا دستکاری در درب‌های منهول گزارش‌های خود را از طریق شماره‌گیری ۱۱۰ یا سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ مخابره نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.