سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرستان آبیک

پروژه‌های عمرانی شهرستان آبیک با حضور معاون عمرانی استاندار افتتاح شد.

همزمان با ایام الله دهه فجر، مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در سفر خود به شهرستان آبیک همراه با فرماندار شهرستان آبیک چندین پروژه عمرانی را افتتاح کرد.

کلنگ زنی پروژه سالن ورزشی بانوان شهر خاکعلی به عنوان اولین سالن ورزشی مختص بانوان در شهر خاکعلی در مساحت ۴۰۰ متر مربع و با اختصاص ۴۰ میلیارد یکی از پروژه‌های این سفر بوده که مراحل ساخت آن آغاز شد.

رجحانی در این سفر با حضور در روستای حاجی تپه بخش بشاریات به صورت نمادین ۴۴ هزار متر مربع پروژه‌های بهسازی شبکه معابر و اجرای آسفالت بخش بشاریات را افتتاح کرد.

افتتاح نمادین ۳۶۰ واحد احداثی از محل اعتبارات طرح ویژه مسکن و بهره‌برداری از کارگاه خیاطی و تولیدی پوشاک که به همت دهیاری راه اندازی و ۱۸ نفر اشتغال ایجاد کرده است از دیگر برنامه‌های این مقام مسئول در این روستا بوده است.

رجحانی در ادامه با حضور در روستای دبیریان یک واحد آموزشی یک کلاسه خیر ساز با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از محل مشارکت مالی خیر و بنیاد برکت را افتتاح کرد.

افتتاح کانون فرهنگی و هنری شهید شیخ حسنی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در شهر آبیک، افتتاح چمن مصنوعی هنرستان عاطفه شهر آبیک با اعتبار ۵ میلیارد ریال از دیگر برنامه‌های این سفر بوده است.

رجحانی در این سفر ضمن دیدار با حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر خاکعلی و دیدار با خانواده شهید حسن بهتویی، با حضور در گلزار شهدای شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.