سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۰ طرح مختلف در ریحان شهر

در هفتمین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی، ۱۰ طرح مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی در ریحان شهر افتتاح شد.

در هفتمین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال ۱۰ طرح مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی در ریحان شهر با حضور غفوری امام جمعه خانو، حسینی نژاد فرماندار زرند، یعقوبی معاون دفتر روستایی و شورا‌های استانداری، خانواده معظم شهداء، مسئولان شهرستانی، افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.

حسین مومنی، شهرداری ریحان شهر گفت: این طرح‌ها در قالب زیرسازی آسفالت، آسفالت معابر، رونمایی از المان شهدا، بوستان شورا و  افتتاح کتابخانه بودند. 

افتتاح کانال انتقال آب کشاورزی در ریحانشهر 

محمدی،  مدیر جهادکشاورزی شهرستان زرند، در افتتاح ۱ هزار و ۱۶۶ متر از کانال‌ سیمانی در ریحان شهر که به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است، گفت: با افتتاح این کانال، میزان ۷۰ هکتار از باغات منطقه و بالغ بر ۱۰۰ بهره بردار از مزایای آن استفاده می‌کنند.  

وی ضمن اشاره به حمایت دولت از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه کشاورزی افزود: صرفه جویی در مصرف آب مورد نیاز کشاورزی، جلوگیری از نفوذ آب به خاک، انتقال آب با حداقل تلفات، هدایت سریع آب به مزرعه و افزایش راندمان انتقال آب از مزایای اجرای کانال‌های بتنی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.