سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبرداری میلیونی سایت اینترنتی فروش کالا

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: عامل کلاهبرداری از طریق یک سایت اینترنتی فروش کالا شناسایی و بیش از ۵۰۰ میلیون ریال وجه کلاهبرداری شده به صاحبش برگردانده شد.

سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا بردسیر و ارائه شکوائیه‌ای مبنی بر کلاهبرداری از او از طریق یک سایت، در بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس فتا مشخص شد شهروند مالباخته در سایتی اقدام به خرید یک دستگاه گوشی اپل کرده که پس از واریز وجه متوجه کلاهبرداری شده است.
وی تصریح کرد: بدین منظور کارشناسان پلیس فتا با انجام بررسی‌های تخصصی در جهت احقاق حق این شهروند اقدام و فرد کلاهبردار با پیگیری‌های دقیق پلیس شناسایی شد. 

فرمانده انتظامی بردسیر گفت: با اقدام به موقع ماموران، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال به حساب این شهروند برگشت داده شد و پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

وی با تاکید بر اخذ اطمینان کامل از طرف معامله و صحت اموال مورد معامله در خرید‌های اینترنتی و تبلیغات فضای مجازی بیان کرد: هر شخصی که بخواهد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از اعتماد شهروندان سوء استفاده کند با پیگیری‌های تخصصی پلیس شناسایی و دستگیر خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.