سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۲ هزار و ۹۶۹ مدرسه روستایی در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش کرمان گفت: وجود ۲ هزار و ۹۶۹ مدرسه روستایی در کرمان، یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مسیر تحقق عدالت آموزشی است.

 مدرسه ۴ کلاسه خیر ساز شهید علی عرب کرانی در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیر بنای ۲۶۴ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان به همت خانواده  بهشتی بنا به وصیت مادر شان زنده یاد طاهره ستوده نیا فرزند مرتضی خان احداث شد و  در هفتمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید.

رضا رضایی، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با تبریک ۴۵ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وجود ۲ هزار و ۹۶۹ مدرسه روستایی در استان کرمان، یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی در مسیر تحقق عدالت آموزشی است.

وی افزود: مدرسه سازی، مهم‌ترین و اثر بخش‌ترین کار خیر است که زمینه ساز جاودانگی و ماندگاری خیران برای همیشه تاریخ خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به بهره برداری از یک هزار و ۵۲ کلاس درس در استان کرمان، طی سال ۱۴۰۲ گفت: طی امسال روزانه ۳ کلاس درس تا کنون در استان به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به بهره برداری از بیش از ۲۹۰ مدرسه در استان کرمان طی ۲ سال اخیر بیان کرد: خوشبختانه به برکت خدمات انقلاب اسلامی، ایران اسلامی در دولت سیزدهم به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.