سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ۱۸ قرارگاه‌جهادی استان اصفهان به تجهیزات عمرانی

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: ۱۸ قرارگاه‌جهادی استان اصفهان به تجهیزات عمرانی مجهز شدند.


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان   در حاشیه مراسم تحویل تجهیزات عمرانی به گروه‌های جهادی  گفت:  امروز ۶ قرارگاه فرعی دیگر با پیگیری‌های بسیج استان تجهیز شدند که در مجموع تعداد قرارگاه‌های مجهز شده به تجهیزات عمرانی  به ۱۸ مورد رسید.

تجهسردار مجتبی فدا افزود: بسیج سازندگی و گروه‌های های جهادی در کنار سایر اقشار بسیج ظرفیت نقش آفرینی مردم را در کمک به دستگاه‌های دولتی رقم زده است.

او گفت: تاکنون ۳۴۰۰ گروه جهادی در استان تشکیل شده  که به واسطه سازماندهی این گروه‌های جهادی و هم افزایی و همپوشانی این گروه‌ها در شهرستان‌های مختلف، ۳۲ قرارگاه منطقه‌ای تشکیل شده است.

فدا افزود: برای اینکه گروه‌های جهادی در عرصه خدمت و حوادث غیر مترقبه در اولین فرصت وارد صحنه شوند و نسبت به امدادرسانی و کمک به مردم اقدام کنند باید به تجهیزات مورد نیاز مجهز شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: این تجهیزات شامل دریل هیلتی، بالابر، دریل، پمپ باد، پیستوله رنگ، فرز پروفیل بر، اتوی لوله و فرغون به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان است که در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان تجهیزات در اختیار گروه‌های جهادی قرار گرفت.

فدا افزود: تا پایان سال نیز چند مرحله تجهیز گروه‌های جهادی را خواهیم داشت که تجهیزات بین گروه‌های جهادی توزیع خواهد شد.

منبع: فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.