سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام برنامه‌های ۲۲ بهمن در استان فارس

رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس با اعلام برنامه‌های مراسم راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این مراسم در بیش از ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین ملک‌مکان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز ساعت ۹:۳۰ از چهار راه ۱۵ خرداد به سمت میدان امام حسین (ع)، به سمت پل باغ صفا و به سمت میدان قدس (فلکه گاز) ادامه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

او افزود: در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز، ادارات و سازمان‌های مختلف با برپایی غرفه، دستاورد‌ها و خدمات انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته را برای مردم به نمایش می‌گذارند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: علاوه بر این در طول مسیر غرفه‌های متعدد سرگرمی برای کودکان و نوجوانان برپا می‌شود؛ بنابراین از عموم مردم دعوت می‌شود تا به صورت خانوادگی در این مراسم حضور یابند.

ملک‌مکان یادآور شد: هرچند مقداری پرچم و پوستر نیز در آغاز و مسیر مراسم راهپیمایی توزیع می‌شود، اما خانواده‌هایی که پرچم ایران در خانه دارند با خود به همراه داشته باشند و تقاضا می‌شود هر شرکت‌کننده با خود یک عکس شهید به همراه بیاورد تا در این مراسم ملی یاد و نام شهدا نیز زنده نگهداشته شود.

او اعلام کرد: سخنران مراسم راهپیمایی مرکز فارس، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت است و پیش از سخنرانی نیز گروه سرود هزار و ۳۵۷ نفری در جلو جایگاه به اجرا می‌پردازند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: در صورت مساعد بود شرایط آب و هوایی، مسیر راهپیمایی با استفاده از بالگرد گلباران می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.