سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیستمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در نیکشهر افتتاح شذ

همزمان با ایام دهه فجر، بیستمین زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهرستان نیکشهر در روستای داروکان افتتاح و به بهره برداری رسید.


 مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تقویت زیر ساخت های ورزشی شهرستان نیکشهر یکی از اولویت های مهم در برنامه توسعه شهرستان بوده است که با آغاز به کار دولت سیزدهم تعداد زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال در نیکشهر دو برابر شده است.

وی گفت: این پروژه بصورت مشارکتی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، بخشداری و دهیاری روستای داروکان با هزار و ۳۵۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مجیب حسنی فرماندار شهرستان نیکشهر افزود: با افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای داروکان، جمعیتی بالغ بر هزار و ۴۰۰ نفر از نعمت فضای ورزشی مطلوب بهره مند می شوند.

حسنی گفت: هم اکنون زیر سازی ۷ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در سطح شهرستان آماده شده است که با پایان کار این پروژه ها سرانه فضای ورزشی شهرستان مطلوب خواهد شد.

فرماندار شهرستان نیکشهر اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های موجود در سطح شهرستان در رشته کریکت، زمین احداث خانه ورزش کریکت شهرستان مشخص شده است که با کمک مجموعه شهرستان و همت اداره کل ورزش و جوانان استان، امیدواریم بتوانیم در سال آینده خانه ورزش کریکت را به ورزشکاران این رشته هدیه کنیم.

برچسب ها: دهه فجر ، چمن مصنوعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.